E-veikala Babytrio ((turpmāk e-veikals; tīmekļa vietnē https://www.babytrio.lv) īpašnieks un pārdošanas darbību organizators ir OÜ Tenamer (reģistrācijas kods 10523271), kas atrodas Pērnavas mnt. 139c, Tallina, Harju apriņķis, 11317, Igaunija.

 

Lietošanas noteikumi

 

1. VISPĀRĪGI NOTEIKUMI

1.1.  Šie Babytrio interneta veikala (turpmāk: e-veikals) pārdošanas noteikumi (turpmāk tekstā: e-veikals) ir spēkā, iegādājoties preces Babytrio e-veikalā, interneta adresē https://www.babytrio.lv/ akā arī lietojot e-veikalu. Preču pārdevējs ir OÜ Tenamer (turpmāk tekstā - pārdevējs), reģistrācijas kods 10523271, e-pasta adrese info@babytrio.lv. Noteikumi attiecas uz tiesiskajām attiecībām starp visām personām (turpmāk: klients) un pārdevēju attiecībā uz preču iegādi, izmantojot Babytrio e-veikalu.

 

1.2.  Pārdevējam ir tiesības vienpusēji mainīt un papildināt noteikumus un nosacījumus, publicējot jaunos noteikumus un nosacījumus interneta adresē https://www.babytrio.lv/pardosanas-noteikumi norādot noteikumu un nosacījumu publicēšanas laiku. Ja klients pasūtījumu ir iesniedzis pirms noteikumu grozījumu stāšanās spēkā, uz klienta un pārdevēja tiesiskajām attiecībām attiecas noteikumi, kas ir spēkā pasūtījuma veikšanas brīdī.

 

1.3.  Pirms pirkuma veikšanas klients var izlasīt noteikumus un nosacījumus, tos saglabāt, izdrukāt un, ja nepieciešams, reproducēt. Klients, veicot pirkumu e-veikalā, piekrīt noteikumos paredzētajiem noteikumiem.

 

1.4. Papildus noteikumiem un nosacījumiem, uz e-veikalā izdarītajiem pirkumiem attiecas Igaunijas Republikā spēkā esošie tiesību akti.

 

2. PASŪTĪJUMA VEIKŠANA

 

2.1.  Pasūtījumus var iesniegt Babytrio e-veikalā, piesakoties lietotāja kontā kā reģistrēts klients vai kā viesis.

 

2.2.  Klients no e-veikala izvēlas vēlamās preces un pievieno tās iepirkumu grozam.

 

2.3.  Klients izvēlas un nosaka pasūtījuma piegādes veidu un vietu.

 

2.4.  Klients apstiprina iepirkumu grozu un veic samaksu par precēm pārdevēja piedāvātajās maksāšanas vidēs. Pirms rēķina apmaksas klients pārbauda, vai rēķinā sniegtā informācija atbilst klienta faktiskajam pieprasījumam.

 

2.5.  Pēc preču apmaksas klientam ir jānoklikšķina uz saites "Atpakaļ pie tirgotāja".

 

2.6.  Pārdevējs klientam nosūtīs apstiprinājuma e-pastu un rēķinu par pasūtījuma saņemšanu un samaksu.

 

2.7.  Pārdošanas līgums starp pārdevēju un klientu stājas spēkā, tiklīdz pircēja samaksātā pirkuma summa ir pilnībā saņemta pārdevēja norēķinu kontā.

 

2.8. Par precēm, kuras nebūs iespējams nokomplektēt, pārdevējs veiks klientam samaksātās summas atgriešanu, vēlākais 14 dienu laikā.

 

 

3. PREČU CENA, MAKSĀJUMA IESPĒJAS

3.1.  Visas Babytrio e-veikalā pārdoto preču cenas ir norādītas eiro un ietver PVN 20%.

 

3.2.  Klients iepriekš samaksā preču pārdošanas cenu un piegādes maksu par pasūtījuma piegādi. Maksājums notiek ārpus e-veikala drošā vidē - norēķinoties ar bankas saiti attiecīgās bankas drošajā vidē un norēķinoties ar kredītkarti AS Maksekeskus drošajā vidē. Pārdevējam nav piekļuves klienta bankas un kredītkartes informācijai.

 

3.3. Ja klients neizvēlas saņemt pasūtītās preces veikalā Babyvest (kas atrodas Brīvības gatvē 244, Rīgā, LV-1039, Latvijā), saskaņā ar pārdošanas nosacījumu 4. punktu, pārdošanas cenai tiks pievienota piegādes maksa. 4.

 

3.4.  Babytrio e-veikalā jūs varat veikt preču apmaksu, izmantojot kādu no piedāvātajām internetbanku sistēmām, maksāt ar Visa / MasterCard kredītkarti vai saņemt rēķinu un veikt apmaksu pēc tam. Pasūtījuma izmaksām var tikt pievienota pakalpojuma maksa saskaņā ar līgumu, kas noslēgts starp klientu un bankas vai kredītkartes izsniedzēju, un līgumā noteiktajām saistībām.

3.5. Atlaižu kupons – Mārketinga kampaņu laikā, veicot Pasūtījumu, Pircējam var tikt piedāvāta iespēja izmantot Kuponu papildu atlaides iegūšanai. Katras kuponu kampaņas noteikumi un darbības laiks tiek individuāli norādīts uz drukāta kupona vai digitālajā komunikācijā. Pircējs var ievadīt Kupona kodu pirkuma Grozā pirms pasūtījuma veikšanas tam paredzētajā laukā. 

Kupona

Ja Kupona nosacījumi neatbildīs Groza saturam, būs iztecējis to derīguma termiņš vai tas citādi nebūs atbilstošs, Pircējs tiek par to informēts ar vizuālu brīdinājumu.

GREIFTO AS patur tiesības bez iepriekšēja brīdinājuma vienpusēji mainīt akcijas noteikumus vai pārtraukt šīs akcijas norisi.

 

4. SŪTĪJUMA SAŅEMŠANA

4.1 Mēs varam piegādāt preces visās Baltijas valstīs (Igaunijā, Latvijā, Lietuvā). Preces var pasūtīt saņemšanai bez papildu maksas uz veikalu Babyvest(kas atrodasBrīvības gatvē 244, Rīgā, LV-1039, Latvijā), izmantojot Omniva pakomātu vai ar kurjerpastu uz klienta norādīto adresi.

4.2 Sūtījuma saņemšana no veikala Babyvest(kas atrodasBrīvības gatvē 244, Rīgā, LV-1039, Latvijā):

4.2.1. Preces tiks piegādātas veikala Babyvest darba laikā, no pirmdienas līdz piektdienai, no plkst. 10 līdz 19; sestdien no pulksten plkst.11 līdz 17, svētdien - slēgts, Brīvības gatvē 244, Rīgā, LV-1039, Latvijā.

4.2.2. Preces, kas iegādātas no pirmdienas līdz ceturtdienai, klientu apkalpošanā nonāks nākamajā dienā pēc pārdošanas līguma stāšanās spēkā. Preces, kas iegādātas no piektdienas līdz svētdienai, klientu apkalpošanā nonāks ne vēlāk kā otrdienā pēc pārdošanas līguma stāšanās spēkā.

4.2.3. Preces klientam tiek izsniegtas, uzrādot personu apliecinošu dokumentu (ID karti, pasi, vadītāja apliecību) un pasūtījuma numuru. Ja nav personu apliecinoša dokumenta, pārdevējs var atteikties izdot preces.

4.2.4. Pārdevējs neatbild par zaudējumiem, kas nodarīti klientam, ja no pārdevēja neatkarīgu iemeslu dēļ trešās personas ir saņēmušas rēķina kopiju vai unikālo pasūtījuma numuru un preces ir saņemtas uz tā pamata.

4.2.5. Pasūtot preces saņemšanai Babyvest veikalā (Brīvības gatve 244, Rīga, LV-1039 Latvija), piegādes izdevumi netiek pieskaitīti.

4.2.6. Ja klients preces neizņem 14 kalendāro dienu laikā, pārdevējs uzskata, ka klients ir atcēlis pasūtījumu un pārdevējs pircējam atgriež pirkuma summu nekavējoties, bet ne vēlāk kā 14 kalendāro dienu laikā, veicot pārskaitījumu uz to pašu norēķinu kontu, no kura tika samaksāts par pirkumu.

 

4.3.  Pasūtījuma saņemšana pakomātā

 

4.3.1. Pēc preču piegādes uz klienta izvēlēto Omniva pakomātu, preču summa tiks pievienota piegādes maksa 5€. Ja pasūtījuma izmaksas pārsniedz 120€, piegādes maksa netiks pievienota.

 

4.3.2. Preces nonāk pakomātā saskaņā ar Omniva pakalpojuma noteikumiem.

 

4.3.3. Par preču ierašanos pakomātā klients tiek informēts ar SMS īsziņu, kurā ir unikāls durvju kods pakomāta durvju atvēršanai.

 

4.3.4. Pārdevējs neatbild par zaudējumiem, kas nodarīti klientam, ja no pārdevēja neatkarīgu iemeslu dēļ trešās personas ir saņēmušas pakomāta unikālo kodu un preces ir saņemtas, pamatojoties uz to.

 

4.3.5. Ja klients nav saņēmis preces no pakomāta pēc depozīta termiņa beigām, pārdevējs uzskata, ka klients ir atcēlis pasūtījumu un pārdevējs pircējam atgriež par precēm samaksāto pirkuma summu nekavējoties, bet ne vēlāk kā 14 kalendāro dienu laikā, veicot pārskaitījumu uz to pašu norēķinu kontu, no kura samaksāts par pasūtījumu.

 

4.4.  Pasūtījuma saņemšana ar kurjeru

 

4.4.1. Ja izvēlaties piegādi ar kurjeru, pasūtījumam tiks pieskaitīts piegādes maksa 10€. Sākot no 120€, pirkuma, piegāde ar kurjeru ir bez maksas.

 

4.4.2. Preces nonāk pie klienta ar kurjeru, atbilstoši kurjera pakalpojuma noteikumiem un termiņam.

 

4.4.3. Klientam ir jānodrošina preču saņemšana norunātajā laikā un adresē. Ja klients ierašanās brīdī nav pieejams, kurjers veiks vienu papildu mēģinājumu piegādāt preces. Ja abi mēģinājumi piegādāt preces klientam neizdodas, pārdevējs uzskata, ka klients ir atcēlis pasūtījumu un nekavējoties, bet ne vēlāk kā 14 kalendāro dienu laikā, pārdevējs atgriež atpakaļ klienta pirkuma summu uz to pašu norēķinu kontu, no kura tika veikta pirkuma samaksa.

 

4.5.  Preču kontrole

 

4.5.1. Saņemot preces, klients apņemas uzmanīgi atvērt preces iepakojumu, nesabojājot iepakojumu un preces. Ja klients nolaidības dēļ ir sabojājis iesaiņojumu, t.i., preces iesaiņojumu varēja atvērt, to nesabojājot, pārdevējam ir tiesības pieprasīt kompensāciju par zaudējumiem, kas radušies, atdodot preces. Ja izstrādājuma iepakojumu nevar atvērt, nesabojājot / nesalaužot, klients nav atbildīgs par bojāto iepakojumu.

 

4.5.2. Ja, saņemot preci, klients atklāj, ka viņam ir nosūtītas nepareizas vai nepilnīgas preces vai preces nesasniedz klientu labā stāvoklī un aizzīmogotā iepakojumā, nekavējoties par to jāpaziņo pārdevēja klientu apkalpošanas dienestam, izmantojot kontaktinformāciju kas norādīta e-veikala sadaļā “Kontakti”.

 

4.5.3. Pārdevējs ir atbildīgs par precēm, kuras pircējs iegādājies to pārvadāšanas laikā. Kopš preču saņemšanas brīža, preču sabojāšanas vai pazaudēšanas risks pāriet klientam.

 

 

5. KLIENTA PERSONAS DATU APSTRĀDE

5.1.  Pārdevējam ir tiesības izmantot (ieskaitot apstrādi) klienta sniegtos personas datus un pirkuma datus saskaņā ar spēkā esošajiem tiesību aktiem tādā apjomā, kas nepieciešams, lai izpildītu klienta iesniegto pasūtījumu e-veikalā un sniegtu labākus pakalpojumus klientam.

 

5.2.  Maksājot par precēm internetbankā, pārdevējam nav piekļuves klienta bankas datiem.

 

5.3. Veicot pasūtījumu pie pārdevēja, klients apstiprina savu piekrišanu viņa personas datu apstrādei, kā paskaidrots šajā nodaļā.

 

5.4. Klienta personas datu galvenais apstrādātājs ir OÜ Tenamer (reģistra kods 10523271), kas atrodas Pērnavas mnt. 139c, Tallina, Harju apriņķis, 11317, Igaunijā.

 

5.5. Pārdevējs apstrādā klienta personas datus Līguma izpildes nolūkā, un tādā gadījumā klienta personas datu apstrādes juridiskais pamats ir līgums, kas noslēgts starp pārdevēju un klientu.

 

5.6. Pārdevējs apstrādā arī OÜ Tenamer (reģistra kods 10523271) klienta personas datus, pamatojoties uz likumīgām interesēm, ar mērķi piedāvāt klientam vislabāko pakalpojumu. Piemēram, OÜ Tenamer apstrādā datus par klienta pirkšanas paradumiem, datus par biļetenu lasīšanu un atvēršanu, kā arī datus par sludinājumu atvēršanu, lai klientam piedāvātu vēlamos piedāvājumus un saturu.

 

5.7. Izmantojot pārdevēja e-veikalu, apstrādājamie personas dati ir:

5.7.1. klienta publicētie dati, veicot pasūtījumu, ti, slēdzot Līgumu: vārds, uzvārds, personas kods, e-pasta adrese, mobilā tālruņa numurs, bankas konta numurs, preču piegādes adrese.

5.7.2. dati, kas savākti un ģenerēti e-veikala lietošanas laikā, ti, dati par e-veikalā veiktajiem pirkumiem, piemēram: e-veikalā iztērētās summas, e-veikalā veikto pirkumu skaits; e-veikala atlaižu, piemēram, elektronisko kuponu un citu piedāvājumu, izmantošanas aktivitāte; informāciju par nosūtīto ziņu un e-pastu atvēršanu un informāciju par atgrieztajiem e-pastiem (piemēram, nepareizas e-pasta adreses gadījumā); dati par klienta vēlamajām produktu kategorijām; klienta vēlamie dati un klientu atbalsta dati.

 

5.8. MPārdevējs nekādā gadījumā nenodod klienta datus ārpus Eiropas Ekonomiskās zonas. Pārdevējs var pārsūtīt klientu personas datus pārdevēja pilnvarotajiem apstrādātājiem, kuru juridiskās adreses un datu noliktavas atrodas Eiropas Ekonomiskās zonas ietvaros. Pārdevējs izmantos tikai pilnvarotus apstrādātājus, kuri saskaņā ar spēkā esošajiem tiesību aktiem, ir snieguši Tenamer OÜ pietiekamu pārliecību, ka viņi veiks atbilstošus tehniskos un organizatoriskos pasākumus, lai nodrošinātu, ka klientu personas dati tiek apstrādāti saskaņā ar piemērojamajiem likumiem. Tenamer OÜ izmanto šādus pilnvarotos apstrādātājus un pilnvaroto apstrādātāju kategorijas:

5.8.1. masveida pasta programmatūra un pakalpojumu sniedzēji biļetenu nosūtīšanai; mārketinga partneris biļetenu nosūtīšanai ir MEDIABRANDS DIGITAL OÜ (reģistra kods 11399175, adrese Roopa 23, Tallina 10136);

5.8.2. serveru un citu atbalsta pakalpojumu sniedzēju pašapkalpošanās vides pārvaldībai ZONE MEDIA OÜ (reģistra kods 10577829, adrese Lõõtsa 5, Tallina 11414);

5.8.3. uzņēmumi, kas sniedz maksājumu pakalpojumus un informāciju, kas nepieciešama, lai apmaksātu pirkumu MAKSEKESKUS AS (reģistra kods 12268475, adrese Niine 11, Tallina 10414);

5.8.4. uzņēmumi, kas sniedz pasta un kurjeru pakalpojumus tādā apjomā, kāds nepieciešams preču piegādei klientam - EESTI POST AS (reģistra kods 10328799, adrese Pallasti 28, Tallinn 10001); DPD EESTI AS (reģistra kods 10092256, adrese Taevavärava tee 1, Lehmja,75306);

5.8.5. pēc nepieciešamības Pārdevējs var izmantot citus atbalsta pakalpojumu sniedzējus, lai pārvaldītu klientu vidi un e-veikala vietni, kā arī citus mārketinga partnerus saskaņā ar šiem noteikumiem.

 

5.9. Lai iegūtu papildinformāciju par pārdevēja pilnvarotajiem apstrādātājiem, lūdzu, sazinieties ar pārdevēja klientu apkalpošanas dienestu, izmantojot kontaktinformāciju, kas norādīta e-veikala vietnes sadaļā “Kontakti”.

 

 

5.10. Pārdevējs garantē saviem klientiem visas tiesības, kas izriet no piemērojamajiem tiesību aktiem par klientu personas datu apstrādi. Lai izmantotu tiesības, lūdzu, sazinieties ar pārdevēju. Lai pārdevējs varētu saprātīgi identificēt pieteikuma iesniedzēju, daži pieprasījumi, piemēram, piekļuve datiem, specifiski jautājumi, kas saistīti ar datu analīzi vai citi jautājumi, lai pieprasītu papildu piekļuvi, jāiesniedz pa e-pastu un jāparaksta ar elektronisko parakstu.

 

5.11. E-veikalā veikto pirkumu čeku dati tiek glabāti 24 mēnešus no pirkuma veikšanas dienas, pēc tam klienta dati no norādītās pirkuma čeka tiek noņemti un pirkumu dati tiek apkopoti produktu pirkumu kopsummā, konkrēts pircējs netiek identificēts.

 

5.12. Visi dati, kas saistīti ar klientu, tiek glabāti ne ilgāk kā 24 mēnešus pēc pēdējā darījuma veikšanas ar klienta datiem e-veikalā. Pēc tam klienta dati tiek dzēsti.

 

5.13. Apstrādājot personas datus, klientam, cita starpā ir šādas tiesības, kas izriet no piemērojamajiem tiesību aktiem:

5.13.1. Tiesības saņemt informāciju par personas datu apstrādi - tīmekļa vietnē pieejamie nosacījumi sniedz vispārīgu informāciju par to, kā pārdevējs apstrādā klienta personas datus un kādi dati tiek apstrādāti.

5.13.2. Tiesības piekļūt datiem - klientam ir tiesības jebkurā laikā pieprasīt savu datu kopiju, kuru apstrādā pārdevējs. Šajā sakarā pieteikums jāiesniedz ar parakstīts iesniegums. Lielākā daļa informācijas par datiem, kurus glabā pārdevējs, ir pieejama klientam arī e-veikala lietotāja profila vidē.

5.13.3. Tiesības atjaunināt un labot datus - klientam ir tiesības jebkurā laikā atjaunināt datus. Personas datus var atjaunināt e-veikala lietotāju vidē vai sazinoties ar pārdevēju.

5.13.4. Tiesības iebilst - klientam ir tiesības iebilst pret pārdevēja darbībām attiecībā uz klienta personas datu apstrādi, ja personas datu apstrāde notiek, pamatojoties uz pārdevēja likumīgajām interesēm.

5.13.5. Tiesības pieprasīt personas datu dzēšanu - klientam ir tiesības pieprasīt, lai pārdevējs dzēš personas datus, kas attiecas uz klientu.

5.13.6. Tiesības atsaukt personas datu apstrādei doto piekrišanu - ja klienta personas datu apstrādes pamatā ir klienta sniegta piekrišana, klientam ir tiesības jebkurā laikā atsaukt pārdevējam sniegto piekrišanu.

5.13.7. Tiesības uz datu pārsūtīšanu - klientam ir tiesības iegūt no pārdevēja personas datus, ko klients ir sniedzis pārdevējam rakstveidā vai publiski pieejamā elektroniskā formātā, un, ja tas ir tehniski iespējams, pieprasīt, lai pārdevējs pārsūta šos datus trešās puses servisa pakalpojumu sniedzējam.

5.13.8. Tiesības iesniegt prasību var pārsūdzēt Datu aizsardzības inspekcijā - Väike-Ameerika 19, 10129 Tallina, info@aki.ee, www.aki.ee

5.14. Lai izmantotu šo noteikumu 5.13.1-5.13.8.punktos uzskaitītās tiesības, lūdzu, sazinieties ar pārdevēju, izmantojot kontaktinformāciju, kas norādīta e-veikala sadaļā “Kontakti”.

 

 

6. PREČU ATGRIEŠANA, ATSAUKŠANA NO LĪGUMA UN KOMPENSĀCIJAS

6.1.  Klientam ir tiesības atkāpties no līguma, nenorādot iemeslu, 14 kalendāro dienu laikā pēc preces saņemšanas (saņemot paziņojumu par preču ierašanos Omniva pakomātā, izņemot preču defekta gadījumā, sk. 7.punktu).

 

6.2.  Lai atgrieztu preces, klientam preču pavaddokumentā jāaizpilda preču atgriešanas sadaļa vai pieteikums par atteikšanos no līguma un jānosūta tos BabyTrio LV , saziņai izmantojot kontaktinformāciju, kas norādīta e-veikala sadaļā "Kontakti".

 

6.3.  Izmantojot atteikuma tiesības, klientam ir pienākums atgriezt preces pārdevējam ne vēlāk kā 14 dienu laikā pēc atteikuma pieteikuma iesniegšanas.

 

6.4.  Klients var izmantot tiesības atkāpties no līguma, ja preces nav izmantotas (preču piemērotību drīkst pārbaudīt, kā arī izmantot tās pārbaudes vajadzībām) un tās nav sabojātas. Mēs iesakām klientam piegādāt visas preces, kuras viņš vēlas atgriezties uzreiz. Tiešās izmaksas, kas saistītas ar atgriešanu, sedz klients. Mēs iesakām atgriezt preces oriģinālajā transporta iepakojumā

 

6.5.  Saskaņā ar Igaunijas “Likumu par saistībām”, atteikuma tiesības neattiecas uz precēm, kuras to rakstura dēļ nevar atgriezt (piemēram, no iepakojuma izņemtu apakšveļu, peldkostīmus, zeķes, higiēnas preces). Kompensācijas tiks pieņemtas tikai ar aizpildītu atteikuma veidlapu.

 

6.6.  Ja klients ir atteicies no darījuma, pārdevējs nekavējoties, bet ne vēlāk kā 14 kalendāro dienu laikā pēc atteikuma pieteikuma saņemšanas,atgriež klientam pirkuma summu. Atmaksas tiks veiktas tajā pašā norēķinu kontā, no kura tika veikts pirkums.

 

6.7.  Ja klients ir tīši sabojājis vai sabojājis atgriezto preci nolaidības dēļ, pārdevējam ir tiesības atteikties pieņemt preces vai pieprasīt atlīdzību par nodarītajiem zaudējumiem.

6.8.  BabyTrio ir tiesības atcelt pasūtījumu, piemēram, bet ne tikai, ja cenas ir nepareizi publicētas cenrādī.

 

 

7. PRASĪBU IESNIEGŠANA UN ATBILDĪBA

7.1.Pārdevējs ir atbildīgs par iegādāto preču neatbilstību 2 gadu laikā no preču piegādes klientam. Pārdodot preces klientam, tiek pieņemts, ka neatbilstība līguma noteikumiem un nosacījumiem ir spēkā sešus mēnešus no piegādes dienas klientam,ietverot arī visu piegādes laiku, ja vien šāds pieņēmums nav pretrunā arprodukta specifikas īpatnībām vai defektu. Klients apņemas paziņotpārdevējam par preču neatbilstību ne vēlāk kā 2 mēnešu laikā pēc tā atklāšanas, t.i., iesniegt pretenziju.

 

7.2.  Klientam ieteicams iesniegt sūdzību ar e-pasta starpniecību uz adresi info@babytrio.lv vai izdarīt to klātienē veikalā Babyvest (kas atrodas Brīvības gatvē 244, Rīgā, LV-1039, Latvijā. Pretenzijā jānorāda klienta vārds, uzvārds un kontaktinformācija, pretenzijas iesniegšanas datums, preču defekts un iesniedzamās prasības saturs, kā arī jāpievieno pirkumu apliecinošs dokuments.

 

7.3.  Pārdevējs nav atbildīgs par zaudējumiem vai jebkādām citām sekām, kas izriet no nepareizas informācijas, ko Klients ir sniedzis pasūtījuma izpildes laikā, ieskaitot piegādes kavēšanos, ja tas ir saistīts ar apstākļiem, kurus Pārdevējs nevar ietekmēt.

 

7.4.  Pārdevējs neatbild par zaudējumiem, kas radušies nepareizas pasūtīto preču izmantošanas rezultātā.

 

7.5.  Strīdus starp pārdevēju un klientu puses risina sarunu ceļā. Ja vienošanās netiek panākta, klientam ir tiesības vērsties Patērētāju tiesību aizsardzības pārvaldē (Pronksi 12, 10117 Tallina, http://www.tarbijakaitseamet.ee) un Patērētāju strīdu komiteja (Pronksi 12, Tallina 10117, http: //www.kiatt.ee) strīdu izšķiršanai ārpustiesas kārtībā vai uz Harju apgabala tiesu. Turklāt Eiropas Savienības elektroniskā vide sūdzību risināšanai ar e-tirgotājiem, kas pieejama visiem klientiem, ir Tiešsaistes strīdu izšķiršanas (Online DisputeResolution) platforma, kas atrodama vietnē http://ec.europa.eu/odr..

 

8. KLIENTU ATBALSTS

8.1. Ja jums ir kādi jautājumi vai neskaidrības, nekautrējieties sazināties ar mums, mēs centīsimies jums palīdzēt visos iespējamos veidos. Rakstiet mums, izmantojot kontaktinformāciju, kas norādīta e-veikala sadaļā "Kontakti" vai rakstiet uz e-pasta adresi info@babytrio.lv

 

9. AUTORTIESĪBAS

 

9.1. Visi vietnē https://www.babytrio.lvsniegtie dati un materiāli pieder pārdevējam.

 

9.2. Visa satura, kas publicēts vietnēs https://www.babytrio.lvautortiesības un citas īpašumtiesības pieder pārdevējam, un tos aizsargā autortiesības. Vietnē esošo datu (tekstu, datu, attēlu, grafiku, logotipu, ziņu vai citas informācijas) publicēšana, atsauce, apstrāde vai citāda reproducēšana ir atļauta tikai ar iepriekšēju pārdevēja rakstisku atļauju reproducējamā formā. Iepriekš minēto informāciju nedrīkst darīt pieejamu ārpus vietnes https://www.babytrio.lv bez iepriekšējas rakstiskas pārdevēja piekrišanas.